わたしはヴァンパイア Remaster 祝10周年記念 再生・ダウンロードページ

 この曲を作ってからもう10年がすぎてしまいました。

昔のファイルを読み込んで新しいギターシンセでRemasterしてみました。

Native Instruments ELECTRIC SUNBURST DELUXE

Youtubeの紹介動画ですごくいい音だったので購入してしまいました。

しばらくの間ダウンロードできるようにしておきます。

It's been 10 years since I wrote this song.

I loaded the old file and remastered it with a new guitar synth.

Native Instruments ELECTRIC SUNBURST DELUXE

I bought it because it sounded very good in the introductory video on Youtube.

I'll keep it available for download for a while.


わたしはヴァンパイア2024.mp3 - Google ドライブ

(download)再生ボタンを右クリック保存、スマホは長押し




 








Lyrics

わたしはヴァンパイア

A

現世に悔いを残し 彷徨う黒い影

青白い肌に赤く 光る不気味な魔眼

愛に飢えたゆえに 失った信仰と楽園

生と死を超えた所で 悲しく人を見つめる


B

鏡に映るは 歪んだ愛、絶望

わたしの牙は 狂気なる欲望

愛する人さえ 奪いかねない

そばに近寄らないで


C

あなたはまだ知らない 愛の強さを

守るためにすべてを賭ける

今のわたしにはできる


サビ

光を内に秘めた 愛おしき人よ

遠くから見守っているわ

わたしはヴァンパイア

ずっと永遠に


A

真っ赤なワインに惹かれ 一気に飲み干せば

罪と後悔にうなされ 地獄の苦しみ味わう

間違った欲望は 残酷に微笑み返す

悪なんてものはないの Only Wrong desire


B

傷つけることに 優越を見るなら

耳を澄まして 涙と叫びがある

罪から目覚める時はくる

Only Wrong Desire


C

抵抗する者には 愛の奇跡を

目覚めなさい 内なる光

世界を覆う暗闇よ


サビ

光があふれたとき 眠りにつきましょう

呪いの力などいらない

わたしはヴァンパイア

ずっと永遠に


築き上げた栄光 遺しておきましょう

遠くから見守ってあげる

わたしはヴァンパイア

ずっと永遠に

English version

I'm a vampire

1

A black shadow wandering around leaving regrets in this world

An eerie evil eye that glows red on pale skin

Lost faith and paradise because of the hunger for love

Beyond life and death, she looks at people sadly.

2

What is reflected in the mirror is distorted love, despair

My fangs are crazy desires

Even a loved one can be killed

Stay away

3

You still don't know the strength of love

Bet everything to protect

I can do it now


Chorus

A dear person who has hidden light inside

I'm watching from afar

I'm a vampire

Forever forever


1

Attracted to the bright red wine and drink it all at once

Tasted sin and regret, the suffering of hell

Wrong desires cruelly smile back

No such thing as evil, Only wrong desires.

2

If you see superiority in hurting someone

Listen carefully and you'll notice tears and screams

It's time to wake up from sin

Only wrong desires


3

A miracle of love for those who resist

Wake up the inner light

Against the darkness that covers the world


Chorus

Let's fall asleep when the light overflows

I don't want the power of a curse

I'm a vampire

Forever forever


Let's leave the glory that we have built up

I'll watch over you from afar

I'm a vampire

Forever forever 



コメント

このブログの人気の投稿

春がそこまで来ているよ 10周年記念 10th Anniversary GoogleDriveDownload

ドキドキハート・エクスペリエンス Doki doki heart experience.新曲完成です。k-pop project 46.